Wsparcie & Serwis

W jakich obszarach możesz liczyć na pomoc

puff-cirkel-ljusrosa.png

Przygotowywanie i serwowanie żywności wymaga odpowiedniej wiedzy w wielu obszarach. Dbamy o to, aby konsumenci zawsze mieli zapewnioną odpowiednią jakość i najlepszą obsługę podczas wizyty w punkcie sprzedaży.

Pomożemy Ci rozpocząć Twój biznes

W ramach umowy przeprowadzimy szkolenia dla Ciebie i Twoich pracowników z następujących obszarów:

  • montaż, bieżąca obsługa i utrzymanie sprawności urządzeń
  • zasady higieny i podstawy procedur HACCP w Koncepcie Sibylla
  • znajomość produktów, techniki sprzedaży
  • wsparcie w zaplanowaniu całego procesu operacyjnego w punkcie sprzedaży

Serwis urządzeń

Sprawne urządzenia to podstawa ciągłości sprzedaży. Gwarantujemy dostarczenie sprawnego urządzenia zastępczego w ciągu 24-48 godzin (w zależności od dnia tygodnia, w którym zgłoszono awarię), aby maksymalnie ograniczyć ewentualne przestoje w sprzedaży.

Posiadamy własny serwis firmowy w Krakowie. Korzystając z usług sprawdzonej firmy kurierskiej dostarczamy urządzenie zastępcze i od razu zabieramy urządzenie, które uległo awarii. W ten sposób mogą Państwo kontynuować sprzedaż bez zbędnych przerw.

Skontaktuj się z naszym Opiekunem Regionalnym, aby dowiedzieć się więcej o naszej ofercie.

Bezpieczeństwo żywności i higiena

Niezwykle ważne jest również, abyśmy we wszystkich aspektach związanych z serwowaniem produktów gastronomicznych spełniali wszystkie wymogi higieniczne określone przez UE. Aby to zapewnić, nasz Doradca ds. Bezpieczeństwa Żywności pomoże Ci wprowadzić odpowiednie procedury operacyjne i na bieżąco monitorować standardy higieniczne. Skontakuj się z naszym Opiekunem Regionalnym, aby dowiedzieć się więcej.

Pomóż rozwijać swój biznes

Idealny Koncept fast food wymaga ciągłej uwagi, obecności, szkolenia i nadzoru. Nasz zespół sprzedaży składa się z wielu doświadczonych ekspertów, którzy odpowiedzą na Twoje pytania i pomogą Ci zaprojektować szyte na miarę rozwiązanie, aby rozwinąć Twój biznes.

Sibylla footer