Idealny koncept w 4 krokach

Sibylla shop in shop to gotowy koncept, dzięki któremu możesz oferować swoim klientom pyszne produkty, a przy tym dopasowany jest do Twoich potrzeb i przestrzeni którą dysponujesz. Wszystko jest dostosowane do wymagań nowoczesnego handlu w zakresie jakości, elastyczności, bezpieczeństwa żywności i - co najważniejsze - rentowności.

Krok 1: Wybierz asortyment

Od kilkudziesięciu lat produkujemy najwyższej jakości żywność, zawsze z naciskiem na jakość, smak i bezpieczeństwo produktów, oferując smaczne parówki i kiełbaski, chrupiące zapiekanki, panini i tortille. W ofercie posiadamy również opakowania i serwetki. Kliknij poniżej, aby przeczytać więcej o naszej ofercie.

Krok 2: Wybierz sprzęt i akcesoria

Nasz koncept opiera się na wielu nowoczesnych i elastycznych modułach. Pomożemy Ci zaprojektować i zainstalować kompletny pakiet wyposażenia dostosowany do Twoich potrzeb. Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej o naszym sprzęcie.

Krok 3: Wybierz materiały marketingowe

Marketing produktów musi brzmieć i wyglądać naprawdę dobrze! Jako nasz Klient otrzymasz dostęp do materiałów marketingowych Sibylla. Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej o tym.

Krok 4: Wsparcie&Serwis

Wszystkie nasze moduły są niezawodne, ale jeśli będziesz potrzebował serwisu gwarantujemy dostarczenie sprawnego urządzenia zastępczego w ciągu 24-48 godzin. Nie tylko niezawodny sprzęt ma kluczowe znaczenie dla dochodowego biznesu, ale równie ważna jest wiedza na temat jakości, obsługi i bezpieczeństwa żywności. W ramach współpracy pomożemy Ci rozwinąć Twój koncept, dzięki czemu osiągniesz maksymalne zyski.

Zostań naszym Klientem

Czy jesteś gotowy, aby zrobić kolejny krok i zacząć sprzedawać produkty Sibylla? Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się z jednym z naszych Opiekunów Regionalnych.